»Naši prodajalci so nestrpno čakali na dan, ko so lahko začeli nekoliko bolj normalno obratovati.«
»Trgovci lahko znova pokažemo, kaj zmoremo.«
»Število kupcev v prodajalni je omejeno, skladno s priporočili en kupec na 30 kvadratnih metrov. S tem do zdaj nismo imeli težav. Kupci so strpni, razumevajoči.«
»To ni luksuz, ampak je potreba.«
»Odlok je izjemno nelogičen, saj se praviloma na večji prodajni kvadraturi kupci lažje porazdelijo po trgovinski površini, lažje se spoštuje medsebojna razdalja, večje je kroženje zraka, ni gneče, več je blagajn.«
»Do nedavnega smo imeli 1,9 odstotka okuženih prodajalcev v trgovinah. Danes je ta odstotek padel na 1,4. Mislim, da je to dovolj trden dokaz, da trgovina ni vir okužb.«
»Samo v novembru smo izgubili pol milijarde evrov prihodka, 80 odstotkov trgovin je namreč zaprtih. Brezposelnih je v trgovinski dejavnosti v letošnjem letu žal že 10 tisoč ljudi.«
»Več kot očitno je, da je treba ubrati drugačen pristop. Naši člani, obrtniki in podjetniki, nam sporočajo, da imajo dovolj. So v brezupnem položaju, razmišljajo o zaprtju podjetij, mnogi so to tudi že storili.«
»V obrti in podjetništvu ne rinemo z glavo skozi zid, če vidimo, da ne pridemo nikamor. Zato predlagamo odločevalcem, da uberejo drugačen pristop, odprejo dejavnosti in spremljajo učinke. Prepričani smo, da bodo nad rezultati pozitivno presenečeni.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju